Sinfoniaorkesterin strateginen markkinoinnin prosessi
Tekijät
Päivämäärä
1992Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mitä orkesteri soittaa? : sinfoniaorkesterin ohjelmiston suunnittelu ja soitettu ohjelmisto
Kauhanen, Pirjo; Vornanen, Marke (1997) -
Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
Kauppinen, Aleksi (2020)Digitalisoituminen on tuonut uudenlaisia haasteita, mutta myös ratkaisuja ja mahdollisuuksia markkinoijille. Web-analytiikan avulla markkinoijat ovat kykeneviä osoittamaan markkinoinnin tuloksellisuutta sekä kehittämään ... -
Digitaalisen markkinoinnin koulutusmalli pk-yrityksille
Lipiäinen, Heini; Karjaluoto, Heikki; Hakola, Liinamaaria (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)Digitaalisten välineiden käyttö on tullut lähtemättömäksi osaksi ihmisten arkea, mikä on haastanut myös yritykset pohtimaan uusia keinoja tavoittaa nykypäivän digikanavissa viihtyvät asiakkaat. Nopea muutos perinteisistä ... -
Haasteet markkinoinnin tarkoituksiin kerättävän henkilödatan hallinnoinnissa
Lehto, Emmi (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa kuluttajien asenteita henkilökohtaisen datan hallinnointiin liittyen – erityisesti markkinoinnin konseptissa. Pyrkimyksenä on tuoda lisää tietoa kuluttajien kokemista ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.