Sinfoniaorkesterin strateginen markkinoinnin prosessi
Tekijät
Päivämäärä
1992Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mitä orkesteri soittaa? : sinfoniaorkesterin ohjelmiston suunnittelu ja soitettu ohjelmisto
Kauhanen, Pirjo; Vornanen, Marke (1997) -
Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
Kauppinen, Aleksi (2020)Digitalisoituminen on tuonut uudenlaisia haasteita, mutta myös ratkaisuja ja mahdollisuuksia markkinoijille. Web-analytiikan avulla markkinoijat ovat kykeneviä osoittamaan markkinoinnin tuloksellisuutta sekä kehittämään ... -
Digitaalisen markkinoinnin koulutusmalli pk-yrityksille
Lipiäinen, Heini; Karjaluoto, Heikki; Hakola, Liinamaaria (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)Digitaalisten välineiden käyttö on tullut lähtemättömäksi osaksi ihmisten arkea, mikä on haastanut myös yritykset pohtimaan uusia keinoja tavoittaa nykypäivän digikanavissa viihtyvät asiakkaat. Nopea muutos perinteisistä ... -
Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
Nurminen, Sara (2023)Personoinnista on tullut tärkeä osa digitaalista markkinointia ja verkkoperusteisia palveluita. Automaatio ja datan saatavuus ovat mahdollistaneet yrityksille keinon huomioida yksilöiden mieltymykset ja kohdentaa sisältöjä ... -
Haasteet markkinoinnin tarkoituksiin kerättävän henkilödatan hallinnoinnissa
Lehto, Emmi (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa kuluttajien asenteita henkilökohtaisen datan hallinnointiin liittyen – erityisesti markkinoinnin konseptissa. Pyrkimyksenä on tuoda lisää tietoa kuluttajien kokemista ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.