Myyjän käsikirja asiakaskohtaamisiin
Julku, Teemu (2021)
Julku, Teemu
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021112521610
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021112521610
Tiivistelmä
Myyjän käsikirja asiakaskohtaamisiin käsittelee myyjän asiakkaan kohtaamisia ja vuorovaikutusta asiakaspalvelutilanteissa. Se koostuu kahdesta osiosta mitä arvo on asiakkaalle sekä myyjä arvonluojana asiakaskohtaamisissa. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda toiminnallinen tuotos toimeksiantajayritykselle työntekijöiden itsenäisen oppimisen materiaaliksi. Opinnäytetyö on toiminnallinen. Tuotos perustuu tietoperustaan ja tekijän valitsemiin aiheisiin, jotka määrittävät työn punaisen langan. Työ on toteutettu syksyllä 2020 ja keväällä 2021.
Työ rakentuu kahdesta pääkäsitteestä, joista toisessa käsitellään asiakaskohtaamisia asiakkaan näkökulmasta ja toisessa myyjäosapuolen näkökulmasta. Tuotos on myös kaksiosainen ja se on toteutettu opinnäytetyön tietoperustan rakenteen mukaisella tavalla.
Opinnäyteyön tuotos ja toimeksiantaja on salainen.
Työ rakentuu kahdesta pääkäsitteestä, joista toisessa käsitellään asiakaskohtaamisia asiakkaan näkökulmasta ja toisessa myyjäosapuolen näkökulmasta. Tuotos on myös kaksiosainen ja se on toteutettu opinnäytetyön tietoperustan rakenteen mukaisella tavalla.
Opinnäyteyön tuotos ja toimeksiantaja on salainen.