Markkinatutkimus lemmikeille suunnatun tuotesarjan brändistrategian ja laajentumisen tueksi
Paronen, Paula (2021)
Paronen, Paula
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052110255
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052110255
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on tehdä markkinatutkimus lemmikeille suunnatun tuotesarjan brändistrategian ja laajentumisen tueksi. Markkinatutkimuksella kartoitetaan kuluttajien tarpeita, ostokäyttäytymistä ja ostopäätösprosessiin vaikuttavia tekijöitä, jota toimeksiantaja voi hyödyntää toteuttaessaan brändinsä Z strategiaa ja laajentaessaan tuotesarjaansa. Opinnäytetyö on toteutettu vuoden 2021 tammikuun ja huhtikuun välisenä aikana.