Messuosaston suunnittelu Hydrohex Oy:lle.
Vainiopää, Riina (2019)
Vainiopää, Riina
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019060515015
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019060515015
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä suunnitellaan Hydrohex Oy:n messuosasto kansainvälisille messuille.
Kovaa vauhtia kasvava Start-up-yritys tarvitsee itselleen jokaisille tuleville messuille sopivan messuosaston, jota on helppo kuljettaa pienessäkin tilassa ja jonka kustannukset ovat kohtuulliset. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä huomiota herättävä ja massasta erottuva messuosasto, joka auttaisi Hydrohexiä verkostoitumisessa ja uusien asiakaskontaktien hankkimisessa. Messuosaston halutaan myös sopivan Hydrohexin brändiin.
Prosessi alkaa olemassa olevien messuosastojen benchmarkingilla ja yleisten messuosas-toihin liittyvien käytäntöjen selvittämisellä. Hydrohexin markkinointitiimin avustuksella ja tiimin toiveet huomioiden osaston teemaan saadaan monipuolisia vaihtoehtoja. 3D-mallinnuksen avulla saadaan selkeä kuva siitä, millaiselta messuosasto tulee näyttämään.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi visuaalisesti näyttävä ja toimiva messuosasto, joka sopii hyvin yrityksen brändiin. The subject in this thesis is to design an exhibition stand for Hydrohex Oy for international fairs.
Quickly growing Start-up company needs an easily transportable expo stand that they can use in any fair. Ideally it should fit in small places during the transport. The expenses of the stand should be as low as possible.
The goal of this thesis is to make a stand that attracts positive attention and stands out from the massive crowd of expo stands. The stand needs to help the company to create new contacts and get new customers. It also needs to fit the company’s’ brand
The process starts by benchmarking already existing expo stands and getting familiar with the customs existing in the exhibition world. With the help of Hydrohexs’ marketing team new and variable ideas for the theme of the stand were gathered. With 3D modeling one gets a clear picture of what the expo stand shall look like when it is finished.
Kovaa vauhtia kasvava Start-up-yritys tarvitsee itselleen jokaisille tuleville messuille sopivan messuosaston, jota on helppo kuljettaa pienessäkin tilassa ja jonka kustannukset ovat kohtuulliset. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä huomiota herättävä ja massasta erottuva messuosasto, joka auttaisi Hydrohexiä verkostoitumisessa ja uusien asiakaskontaktien hankkimisessa. Messuosaston halutaan myös sopivan Hydrohexin brändiin.
Prosessi alkaa olemassa olevien messuosastojen benchmarkingilla ja yleisten messuosas-toihin liittyvien käytäntöjen selvittämisellä. Hydrohexin markkinointitiimin avustuksella ja tiimin toiveet huomioiden osaston teemaan saadaan monipuolisia vaihtoehtoja. 3D-mallinnuksen avulla saadaan selkeä kuva siitä, millaiselta messuosasto tulee näyttämään.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi visuaalisesti näyttävä ja toimiva messuosasto, joka sopii hyvin yrityksen brändiin.
Quickly growing Start-up company needs an easily transportable expo stand that they can use in any fair. Ideally it should fit in small places during the transport. The expenses of the stand should be as low as possible.
The goal of this thesis is to make a stand that attracts positive attention and stands out from the massive crowd of expo stands. The stand needs to help the company to create new contacts and get new customers. It also needs to fit the company’s’ brand
The process starts by benchmarking already existing expo stands and getting familiar with the customs existing in the exhibition world. With the help of Hydrohexs’ marketing team new and variable ideas for the theme of the stand were gathered. With 3D modeling one gets a clear picture of what the expo stand shall look like when it is finished.