Päiväkirjaopinnäytetyö: Service Deskin tehtävät
Lappalainen, Niko (2019)
Lappalainen, Niko
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905027191
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905027191
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä kerrotaan Service Desk -agentin päivittäisistä työtehtävistä. Opinnäytetyö on toteutettu portfoliomaisena päiväkirjaopinnäytetyönä aikavälillä 27.8.2018-2.11.2018.
Päiväkirjaopinnäytetyössä käydään läpi lähtötilanteen kuvaus, työympäristö ja työtehtävät. Pääasiallisiin työtehtäviin kuuluu tukipyyntöjen vastaanottaminen, ratkominen ja tarvittaessa eteenpäin välittäminen puhelimen, sähköpostin ja palvelunhallintajärjestelmän avulla. Työtehtävistä raportoidaan päivittäin ja joka viikko kirjoitetussa viikkoanalyysissa pohditaan työviikon sujuvuutta sekä omaa suoriutumista tehtävistä.
Päiväkirjaopinnäytetyö kertoo laajasti Service Desk -agentin työtehtävistä ja toimintatavoista.
Opinnäytetyön tuloksena huomasin kehittyväni tehokkaammaksi tukipyyntöjen ratkaisemissa
ja yleisesti asiakaspalvelussa.
Päiväkirjaopinnäytetyössä käydään läpi lähtötilanteen kuvaus, työympäristö ja työtehtävät. Pääasiallisiin työtehtäviin kuuluu tukipyyntöjen vastaanottaminen, ratkominen ja tarvittaessa eteenpäin välittäminen puhelimen, sähköpostin ja palvelunhallintajärjestelmän avulla. Työtehtävistä raportoidaan päivittäin ja joka viikko kirjoitetussa viikkoanalyysissa pohditaan työviikon sujuvuutta sekä omaa suoriutumista tehtävistä.
Päiväkirjaopinnäytetyö kertoo laajasti Service Desk -agentin työtehtävistä ja toimintatavoista.
Opinnäytetyön tuloksena huomasin kehittyväni tehokkaammaksi tukipyyntöjen ratkaisemissa
ja yleisesti asiakaspalvelussa.