Stockmann Sushi Bar palvelukonseptin uudelleen brändäys
Seppänen, Miska (2018)
Seppänen, Miska
Lahden ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018061213555
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018061213555
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään Helsingin keskustan Stockmann tavaratalon Sushi Barin palvelukonseptin uudelleen brändäystä. Prosessia on tehty yhdessä asiakkaan kanssa käytettävissä olevien resurssien mukaisesti. Lopullinen konsepti toteutetaan joko sellaisenaan tai osittain.
Lähtötilanteessa Sushi Bar oli menettänyt seitsemän vuotisen olemassaolonsa aikana suuntansa. Valikoima oli kasvanut pelkästä sushista muun muassa kahviin ja salaattibaariin. Opinnäytetyön ensisijaisena tarkoituksena on saada Sushi Bar löytämään uudestaan oma suuntansa tehden siitä tuottava osa Stockmannin palvelu tarjontaa.
Lähtötilanteessa Sushi Bar oli menettänyt seitsemän vuotisen olemassaolonsa aikana suuntansa. Valikoima oli kasvanut pelkästä sushista muun muassa kahviin ja salaattibaariin. Opinnäytetyön ensisijaisena tarkoituksena on saada Sushi Bar löytämään uudestaan oma suuntansa tehden siitä tuottava osa Stockmannin palvelu tarjontaa.