Facebook-sivut mikroyritykselle : case Rmh
Karvonen, Katja (2016)
Karvonen, Katja
Lapin ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016092914699
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016092914699
Tiivistelmä
Toiminnallisen opinnäytetyöni tavoitteena oli luoda vuorovaikutteinen viestintäkanava, Facebook-sivut, tukemaan Rmh:n näkyvyyttä ja tunnettuutta Lapissa. Rmh on mikroyritys, joka tuottaa matkapuhelinten huolto- ja korjauspalveluita.
Opinnäytetyöni pohjautuu teoreettiseen tietoon, jota etsin alan painetusta kirjallisuudesta, lehtiartikkeleista, internet-lähteistä sekä asiantuntijayrityksen koulutusmateriaalista.
Facebook-sivujen toteutuksen apuna käytin teoriatiedon materiaalia sekä benchmarking-menetelmää. Menetelmän avulla löysin muiden yritysten Facebook-sivuja, jotka olivat innovatiivisia, laadukkaita, informatiivisia ja sisältökeskeisiä.
Rmh:n Facebook-sivujen toteutuksessa huomioin yleisilmeen, informatiivisuuden, asiakaspalvelun ja sisällöntuotannon. Tein Rmh:lle jatkosuunnitelman, jonka avulla se voi kehittää Facebook-sivujaan kohti sen asettamia tavoitteita.
Opinnäytetyöni pohjautuu teoreettiseen tietoon, jota etsin alan painetusta kirjallisuudesta, lehtiartikkeleista, internet-lähteistä sekä asiantuntijayrityksen koulutusmateriaalista.
Facebook-sivujen toteutuksen apuna käytin teoriatiedon materiaalia sekä benchmarking-menetelmää. Menetelmän avulla löysin muiden yritysten Facebook-sivuja, jotka olivat innovatiivisia, laadukkaita, informatiivisia ja sisältökeskeisiä.
Rmh:n Facebook-sivujen toteutuksessa huomioin yleisilmeen, informatiivisuuden, asiakaspalvelun ja sisällöntuotannon. Tein Rmh:lle jatkosuunnitelman, jonka avulla se voi kehittää Facebook-sivujaan kohti sen asettamia tavoitteita.