Utvecklandet av lärarteamen vid Inveon
Isaksson, Niclas (2016)
Isaksson, Niclas
Yrkeshögskolan Novia
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605127572
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605127572
Tiivistelmä
Uusissa toisen asteen ammattitutkinnon perusteissa Suomessa, edellytetään toimivaa tiimityötä opiskelijan osaamisen arvioinnissa. Tämän opinnäytteen pääasiallisena tarkoituksena on kartoittaa tiimityötä Östra Nylands yrkesinstitut Inveonissa 2012-2016 välisenä aikana.
Aion teorialähtöisesti sekä kvalitatiivisiin haastatteluihin peustustuvien
tulosten kautta selvittää, millä toimenpiteillä opettajakunnan tiimityön edellytyksiä voitaisiin parantaa. Tämän työn tuloksiin viitaten ehdotan toimenpiteitä, joilla tiimityö on vahvistettavissa Inveonin opettajakunnassa.
Tämän työn tulokset osoittavat, että eri toimenpitein tiimityö on vahvistettavissa Inveonin opettajakunnassa.
Aion teorialähtöisesti sekä kvalitatiivisiin haastatteluihin peustustuvien
tulosten kautta selvittää, millä toimenpiteillä opettajakunnan tiimityön edellytyksiä voitaisiin parantaa. Tämän työn tuloksiin viitaten ehdotan toimenpiteitä, joilla tiimityö on vahvistettavissa Inveonin opettajakunnassa.
Tämän työn tulokset osoittavat, että eri toimenpitein tiimityö on vahvistettavissa Inveonin opettajakunnassa.