Markkinointiviestintäsuunnitelma Image World Oy:n kohistin-palvelu
Kauppinen, Toni (2012)
Kauppinen, Toni
Savonia-ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012061112458
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012061112458
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on markkinointiviestintäsuunnitelma toimeksiantajan kehittämään kaupunkiverkkoon. Opinnäytetyön tavoitteena on saada kaupunkiverkkoon käyttäjiä ja kehittää kaupunkiverkkoon tulevaa kohistin-palvelua. Opinnäytetyö on tehty antamaan toimeksiantajalle uusia ideoita kohistin-palvelun kehittämiseen sekä vaihtoehtoja markkinointiviestinnän toteutta-miseksi.
Teoriaosuus käsittelee markkinointiviestintää, segmentointia ja tunnettuutta. Markkinointiviestin-nässä on käsitelty sen muotoja ja eri keinoja. Segmentoinnissa on otettu kantaa etuihin ja hait-toihin sekä perusehtoihin. Suunnitelmaosuudessa on käytetty omia ideoita sekä myös teoriaa apuna.
Suunnitelmaosuudessa on esitetty markkinointiviestintäsuunnitelma, jolla saadaan markkinointi-viestinnän toteuttamiseen uudenlainen näkökulma sekä kohistin-palvelulle monipuolista sisältöä.
Tämä työ kertoo miten markkinointiviestinnän teoriaa apuna käyttäen voidaan kehittää omaa viestintä osaamista sekä antaa kuvan internet-sivujen sisällön kehittämisestä.
Teoriaosuus käsittelee markkinointiviestintää, segmentointia ja tunnettuutta. Markkinointiviestin-nässä on käsitelty sen muotoja ja eri keinoja. Segmentoinnissa on otettu kantaa etuihin ja hait-toihin sekä perusehtoihin. Suunnitelmaosuudessa on käytetty omia ideoita sekä myös teoriaa apuna.
Suunnitelmaosuudessa on esitetty markkinointiviestintäsuunnitelma, jolla saadaan markkinointi-viestinnän toteuttamiseen uudenlainen näkökulma sekä kohistin-palvelulle monipuolista sisältöä.
Tämä työ kertoo miten markkinointiviestinnän teoriaa apuna käyttäen voidaan kehittää omaa viestintä osaamista sekä antaa kuvan internet-sivujen sisällön kehittämisestä.