Salibandyn Miniopintopäivät: Oppilas on temppua tärkeämpi : ekologinen dynamiikka liikunnanopetuksessa
Kalaja, S., & Lamu, M. (2024). Salibandyn Miniopintopäivät: Oppilas on temppua tärkeämpi : ekologinen dynamiikka liikunnanopetuksessa. Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja, 28(1), 32-33.
Julkaistu sarjassa
Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettajaPäivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© 2024 Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry
Julkaisija
Liikunnan ja terveystiedon opettajat ryISSN Hae Julkaisufoorumista
2242-0134Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/207096662
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [2985]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Luottamukselliset suhteet edistävät hyvinvointia liikunnanopetuksessa
Laukkanen, Arto (Liikuntatieteellinen seura, 2023) -
Salibandyn lajianalyysi ja salibandyn laukauksen biomekaaninen analyysi sekä valmennuksen ohjelmointi
Kirsilä, Jiri; Wenning, Joel (2020)Johdanto. Tässä katsauksessa tarkastellaan salibandyottelun kuormitusta, suunnanmuutoskykyä ja sen harjoittamista, salibandyn laukauksen biomekaniikkaa ja sen harjoittamista, valmennuksen ohjelmointia ja suomalaisen ... -
Kognitiivinen liikuntataitojen oppimisen malli on mielekäs ja positiivinen tapa oppia : opiskelijoiden käsityksiä salibandyn lajitaitojen oppimisesta pelillisesti opetettaessa
Piiroinen, Helena (2018)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opiskelijoiden käsityksiä salibandyn lajitaitojen oppimisesta pelillisesti opetettaessa. Tutkimuksessa tarkasteltiin myös opiskelijan omaa näkemystä siitä, kehittyivätkö opiskelijan ... -
Erilaiset liikkujapolut huomioitava lapsilähtöisesti
Niemistö, Donna; Luukkainen, Nanne-Mari; Sääkslahti, Arja (Liikuntatieteellinen seura, 2022)Ohjaajat ja valmentajat tarvitsevat pedagogisia taitoja, jotta he voisivat tukea harrastajien kiinnittymistä liikuntaan. -
Positiivinen pedagogiikka liikunnanopetuksessa ja sen yhteys kouluhyvinvointiin
Kopra, Juuso (2024)Tämä kandidaatintutkielma tarkastelee positiivisen pedagogiikan käyttömahdollisuuksia liikunnanopetuksessa ja sen vaikutuksia oppilaan kouluhyvinvointiin. Tutkielmassa perehdytään positiivisen pedagogiikan ilmenemiseen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.