Asiakasuskollisuus ja kanta-asiakasohjelmat verkkokaupassa
Tekijät
Päivämäärä
2009Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Investigating the Impact of Rewarded Social Media Engagement, Trust, Perceived Switching Cost and Loyalty on Loyalty Members in Sports Industry
Rauf, Muniba; Karjaluoto, Heikki (Routledge, 2023)Social media has changed the way people interact with companies and one another as well as become a powerful tool for enhancing touchpoints with customers. While many studies on loyalty, loyalty/reward programmes exists, ... -
Banking on trust - navigating customer loyalty in the digital banking era : insights from the Finnish banking sector
Hauhia, Veikko (2023)Asiakasuskollisuuden ymmärtämisen merkitys on kasvanut kiristyneen kilpailun myötä. Erityisesti pankkitoiminnan kaltaisella luottamukseen perustuvalla liiketoiminnalla uskollinen asiakaskunta ja sen oikeanlainen hyödyntäminen ... -
Investigating the impact of rewarded customer engagement on loyalty program members, and whether it induces their engagement in brand’s Metaverse
Rauf, Muniba; Li, Xiaolin; Karjaluoto, Heikki (Global Alliance of Marketing and Management Associations, 2023) -
Päivittäistavarakaupan asiakkaiden käsityksiä biometristen teknologioiden käytöstä kanta-asiakkaiden tunnistamisessa
Taponen, Tuula (2023)Yksi monille tuttu biometrinen tunnistusteknologia on iPhonen Face ID, jolla voi avata mobiililaitteen lukituksen. Muita yleisiä biometrisen suojauksen muotoja ovat esimerkiksi sormenjälki-, äänen- ja iiristunnistus. ... -
Asiakasuskollisuuden muodostuminen verkkokaupassa
Hannuksela, Anna (2017)Verkkokaupan nopean kasvun ja kehityksen myötä kilpailu on kiristynyt ja asettanut toimijoille suuria haasteita globaalissa toimintaympäristössä. Kannattavien asiakassuhteiden aikaansaaminen on haastavampaa ja asiakasuskollisuuden ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.