Äänen historiaa ja akustiikan peruskäsitteitä
Tekijät
Päivämäärä
2000Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Miten tulkita historiaa kuvallisesti? : Jyväskylän yliopiston opiskelijat tulkitsemassa seminaarin historiaa uuden taidekasvatusmenetelmän avulla
Saari, Anniina; Rysä, Katariina (2016)Tämä pro gradu-tutkielma käsittelee uuden kuvallisen representaation luomista ja sitä varten luotua uutta menetelmää. Työ pyrkii vastaamaan kysymykseen, kuinka luoda menetelmä, jonka avulla ymmärtää ja tulkita historiallisia ... -
Mielekkyyttä musiikinhistoriaan : rock-musiikin historiaa toiminnallisesti
Kaikkonen, Anniina (2017)Uudessa opetussuunnitelmassa (POPS 2014) toiminnallisilla työtavoilla – leikillä, taiteella, pelillisyydellä ja kokeellisuudella – on merkittävästi suurempi rooli kuin yhdessäkään aiemmassa opetussuunnitelmassa. Opetusalalla ... -
Montefeltron alttaritaulu : Piero della Francescan (n. 1416-1492) alttaritaulussa olevan munan ja koralliriipuksen tulkinnan historiaa
Rokkila, Gabriela (2018)Tämä tutkimus käsittelee italialaisen renessanssimaalarin Piero della Francescan (n. 1416‒1492) maalaamaa Montefeltron alttaritaulua (Pala Montefeltro) ja sen kahta mielenkiintoista yksityiskohtaa, munanmuotoista esinettä ... -
Kansallisarkiston kokoelmien konservoinnin historiaa
Kantanen, Kaisa (2022)Kansallisarkistossa Rauhankadulla Helsingissä on paperikonservointia tehty yli sata vuotta. Arkistokonservointi on perustunut kirjansidontaan ennen varsinaisen konservaattorikoulutuksen alkamista vuonna 1984. Ennen ... -
Kenen historiaa monikulttuurisessa koulussa?
Virta, Arja (2006)Most changes that ethnic and cultural diversity brings to teachers' work are perhaps shared by any teachers irrespective of school form or subject specialisation, but some of them are more directly subject-specific. History ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.