Opettaja moniäänisen historianopetuksen keskiössä
Jouttijärvi, W-M. (2019). Opettaja moniäänisen historianopetuksen keskiössä. J@rgonia, 17 (33), 82-87. Retrieved from http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907033553
Julkaistu sarjassa
J@rgoniaTekijät
Päivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Wiivi-Maria Jouttijärvi, 2019
Arvio teoksesta Åström Elmersjö, Henrik, Anna Clark & Monika Vinterek
(toim.). International Perspectives on Teaching Rival Histories. Pedagogical
Responses to Contested Narratives and the History Wars. London: Palgrave
Mcmillan. 2017. 292 s. ISBN 978-1-137-55431-4.
Julkaisija
Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-305XAsiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [5896]
- J@rgonia [282]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Talous feministisen kritiikin keskiössä
Husu, Hanna-Mari (Westermarck-seura, 2020) -
Luettua : Sairastunut mieli
Huovinen, Terhi (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry, 2022) -
Tutkimalla kiinnostavaa historian opetusta
Rautiainen, Matti; Veijola, Anna; Mikkonen, Simo (Helsingin opettajien ammattiyhdistys ry., 2019)Historian opetuksen tavoitteet ovat viimeisten 25 vuoden aikana laajentuneet opetussuunnitelmasta toiseen. Niin perusopetuksessa kuin lukiokoulutuksessa perinteisten sisältötietojen rinnalla ovat asemaansa ... -
Sortavala - suomalainen, venäläinen ja karjalainen kaupunki
Kilpeläinen, Veikka (Historian ystäväin liitto, 2020) -
Nuorten matkassa rautaesiripun takana
Kuusisto, Alina (Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopisto, 2021)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.