Mikä on paras luokkakoko peruskouluun?
Saloviita, T. (2017). Mikä on paras luokkakoko peruskouluun?. Kasvatus, 48(2), 148-150.
Julkaistu sarjassa
KasvatusTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2017.
Julkaisija
Suomen Kasvatustieteellinen Seura ry ; Koulutuksen tutkimuslaitosISSN Hae Julkaisufoorumista
0022-927XAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27016195
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Liikunnan opetusryhmien jakaminen ja oppilasmäärät yläkouluissa : liikunnanopettajien näkemyksiä opetusryhmien muodostamisesta
Vaahersola, Joona; Rikkonen, Toni (2023)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisissa ryhmissä liikunnanopetusta järjestetään suomalaisissa yläkouluissa. Tarkastelun kohteena olivat opetusryhmien koko ja jako kaikille yhteisiin sekaryhmiin sekä ... -
Elokuva-arvio ja kirja-arvio: Hard to Break – Koulu ja eriarvoisuus
Hietamäki, Sari (Valtiotieteellinen yhdistys, 2024)Kaksi nykynuorten elämää, eriytymistä ja eriarvoisuutta valottavaa teosta tarjoavat ohittamattoman aikalaisanalyyttisen kuvan suomalaisen koulun ja nuorison tilasta. -
The impact of team size on communication in globally distributed teams
Vallin, Olga (2020)Kansainvälisten virtuaalitiimien tehokkaalla sisäisellä viestinnällä on erityinen rooli yrityksen menestyksen kannalta. Useat tutkimukset ovat osoittaneet, että tiimin hajauttamisesta johtuvat vuorovaikutushaasteet ... -
Valtion erityisavustusten vaikutus peruskoulun opetusryhmien kokoon
Ahomäki, Iiro (2018)Tässä pro gradu -työssä tarkastellaan Suomen valtion vuosina 2009-2015 opetuksenjärjestäjille myöntämien erityisavustusten vaikutuksia peruskoulujen ryhmäkokoihin ja kuntien perusopetukseen käyttämän rahan määrään. Yhteensä ... -
Ravinnonlaadun ja toukkavaiheen ryhmäkoon vaikutus ruskomäntypistiäisen Neodiprion sertifer selviytymiseen Serratia marcescens bakteeri-infektiosta
Immonen, Nina (2022)Herbivorihyönteisen ja isäntäkasvin keskinäinen vuorovaikutus on tiivistä ja useat eri vuorovaikutussuhteet vaikuttavat herbivorihyönteisen kelpoisuuteen ja selviytymiseen. Tutkimuksessani tutkin puolustautumista ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.