Asiakastyytyväisyys palveluun ja asiakasuskollisuus yritys X:n tapauksessa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta
Kauppinen, Miia (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia palvelun personointia osana sähköistä palvelukokemusta verkkokauppaympäristössä. Tutkimuksessa tutkittiin myös sähköisen palvelun laadun vaikutusta asiakkaan tyytyväisyyteen ... -
Televisioidun urheilun muuttuva toimintaympäristö ja kuluttajien sitouttaminen palveluun
Hartikainen, Sanni (2022)Tämä liikunnan yhteiskuntatieteiden ja markkinoinnin kaksoisgradututkielma tarkastelee televisioidun urheilun mediakenttää Suomessa sekä alan toimijoiden käsityksiä asiakkaiden sitouttamisesta urheilupalveluun. Tutkimus ... -
Customer perceived value in cross-cultural B2B markets : case Beamex Oy Ab
Kauppinen, Anna (2019)Ymmärrys asiakkaan kokeman arvon muodostumisesta auttaa yrityksiä ymmärtämään paremmin heidän asiakkaidensa tarpeita sekä käsittämään, mitkä asiat asiakkaat kokevat hyötyinä tai uhrauksina asiakassuhteissa. Lisäksi asiakkaan ... -
Subscription loyalty in video streaming services
Viljanen, Simo (2021)Markkinoilla on useita maksullisia streamauspalveluita jotka keskenään kilpailevat asiakkaista. Uusilla palveluilla voi olla haastavaa saada käyttäjä vaihtamaan palvelua ja murtaa käyttäjien lojaalisuutta vanhempia palveluita ... -
Asiakkaan kokema arvo, asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus : Alpha Oyj
Näsänen, Pasi (2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaan kokema arvo ja asiakastyytyväisyys selittävät asiakasuskollisuutta. Nämä kolme käsitettä ovat tutkimuksen keskeiset käsitteet. Tutkimuksen ensimmäinen osa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.