In search of an alternative way of investigating the foreign language self-concepts of adult English learners
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
‘It has given me this kind of courage…’: the significance of CLIL in forming a positive target language self-concept
Roiha, Anssi; Mäntylä, Katja (Routledge, 2022)This article sets out to broaden the understanding of foreign language self-concept in CLIL context. The few existing studies on self-concept in CLIL have been quantitative and provided somewhat discrepant results, ... -
Musical Self-Concept - Presentation of a Multi-Dimensional Model and Its Empirical Analyses
Spychiger, Maria; Gruber, Lucia; Olbertz, Franziska (2009)Research on the specific domain of musical self-concept was so far exclusively concerned with musically active subjects (such as performers, music teachers, students, or singing children). In contrast, the starting base ... -
English pronunciation teaching in Finland
Tergujeff, Elina (University of Jyväskylä, 2013) -
"Vähän heitettiin syvään päähän ja katottiin et uidaanko" : primary school teachers' readiness to teach early English to young learners
Hallila, Hanna (2019)Suomessa kielten opiskelu on aloitettu perinteisesti kolmannelta luokalta, joka on Euroopan viitekehyksessä verrattain myöhäinen aloitusaika. Varhennetun kieltenopetuksen puolesta puhuvat useat 2000-luvulla toteutetut ... -
The master's thesis process, its challenges, and how to overcome them : an investigation of English Master's degree students' perceptions of their thesis process at the University of Jyväskylä
Mäki-Kuutti, Matias (2021)Maisterin tutkielma on yliopisto-opiskelijan tärkein opinnäyte, opintojen luonnollinen päätös, jossa esitellään opiskelijan hankkimia taitoja ja osaamista. Tässä tutkimuksessa käsitellään Jyväskylän Yliopiston Englannin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.