Tapahtuman sponsorointi : kannattava sijoitus vai "Kankkulan kaivo"? : case: Helsingin yleisurheilun EM-kisat 1994
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Helsingin taidehallin ja Oy BMW Suomi ab:n sponsorointisopimus vuosina 1995-1999
Lahtinen, Johanna (2003) -
Kuusikon perhetukikeskuksen ammattilaisten käyttökokemukset 3x10D lastensuojelu-mittarista
Melander, Kristian (2023)Tutkimus käsittelee ammattilaisten käyttökokemuksia 3X10D Lastensuojelu -mittarista, joka on lastensuojelun asiakkaille suunnattu subjektiivista hyvinvointia ja lastensuojelun palvelukokemusta kartoittava mittari. Tarkastelen ... -
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
Romppanen, Rene (2018)Palvelun laatu ymmärretään ennustavana tekijänä koetulle arvolle, joka taas ennustaa asiakastyytyväisyyttä ja käyttäytymisaikomusta. Jo vuosikymmenien ajan markkinointitutkimukset ovat olleet kiinnostuneita laadun, arvon, ... -
Tapahtuman hiilijalanjäljen laskennan rajaus
Reko, Tuuli (2013)Tämän tutkimuksen tarkoitus on määrittää rajaus tapahtuman hiilijalanjäljen laskennalle. Tutkimuksen taustalla on Helsingin kaupungin ympäristökeskuksen koordinoima hanke Greening Events. Tarkoituksena on kehittää ... -
Yhdistävänä tekijänä rakkaus musiikkiin : musiikkifestivaalien järjestäjien kokemuksia asiakassuhteista tapahtuman markkinoinnissa
Perämäki, Kristiina (2018)Tutkimuksessa tarkasteltiin musiikkifestivaalien järjestäjien ja heidän asiakkaidensa välisiä suhteita markkinoinnin näkökulmasta. Tarkastelun kohteena oli neljä suomalaista, musiikkigenreltään erityylistä, musiikkifestivaalia. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.