National Library of Finland
Open Data and Linked Data Service
Search works, persons, organizations and subjects:
Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
URI:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:bib:me:W00064903900
about
kasvatusfilosofia
kielellinen kehitys
kielenkäyttö
kielifilosofia
kielipelit
lapset (ikäryhmät)
merkitykset (semantiikka)
opetus
pragmatismi
Wittgenstein, Ludwig
author
Aaltola, Juhani
inLanguage
fi
isPartOf
Fennica
name
Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
P60049
<http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020>
Instances
1989 : Jyväskylän yliopisto
View this in Finna
Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
URI:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:bib:me:I00064903900
datePublished
1989
description
kuvitettu
Väitösk. lisäksi 1 irtol.
identifier
propertyID:
FI-FENNI
value:
95193
propertyID:
FI-MELINDA
value:
000649039
propertyID:
skl
value:
fx95193
isbn
9516800866
isPartOf
Fennica
University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research
name
Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
numberOfPages
[10], 249 s.
P60048
<http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049>
P60050
<http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007>
publication
location:
Jyväskylä
organizer:
Jyväskylän yliopisto
publisher
Jyväskylän yliopisto
Download this resource as RDF:
Turtle
RDF/XML
N-Triples
JSON-LD