Oppimispsykologisia ja opetussuunnitelmateoreettisia lähtökohtia matematiikan opetussuunnitelman kehittämiseksi : Inlärningspsykologiska och läroplansteoretiska utgångspunkter vid utvecklandet av läroplanen i matematik = On some aspects of educational psychology and curriculum theory in the development of mathematics curriculum
Oppimispsykologisia ja opetussuunnitelmateoreettisia lähtökohtia matematiikan opetussuunnitelman kehittämiseksi : Inlärningspsykologiska och läroplansteoretiska utgångspunkter vid utvecklandet av läroplanen i matematik = On some aspects of educational psychology and curriculum theory in the development of mathematics curriculum
Oppimispsykologisia ja opetussuunnitelmateoreettisia lähtökohtia matematiikan opetussuunnitelman kehittämiseksi : Inlärningspsykologiska och läroplansteoretiska utgångspunkter vid utvecklandet av läroplanen i matematik = On some aspects of educational psychology and curriculum theory in the development of mathematics curriculum
Oppimispsykologisia ja opetussuunnitelmateoreettisia lähtökohtia matematiikan opetussuunnitelman kehittämiseksi : Inlärningspsykologiska och läroplansteoretiska utgångspunkter vid utvecklandet av läroplanen i matematik = On some aspects of educational psychology and curriculum theory in the development of mathematics curriculum