LUMA-keskus Suomi -verkoston valtakunnallisen tehtävän toteutuksen (2017-2020) ulkoinen arviointi
Julkaistu sarjassa
Tutkimusselosteita / Koulutuksen tutkimuslaitosTekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© Tiina Mäkelä ja Koulutuksen tutkimuslaitos
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitosISBN
978-951-39-8651-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
2243-139XAsiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tutkimusselosteita [38]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Collaboration network for inspiring children and youth into science, mathematics and technology in Finland
Myllymäki, Mikko; Impiö, Pentti; Hakala, Ismo (IEEE; Czech Technical University in Prague, 2021)The importance of STEM education is widely recognized. Despite the value of the sector and good associated employment prospects, young students generally lack interest in science and engineering. This is reflected in the ... -
Teknologiakompetenssi : teknologiakasvatuksen uudistamishaasteita peruskoulussa ja lukiossa
Parikka, Matti (Jyväskylän yliopisto, 1998) -
Developing technology education : in search of curriculum elements for Finnish general education schools
Rasinen, Aki (Jyväskylän yliopisto, 2000)Monien teknologisen elämäntavan valinneiden maiden yleissivistävissä kouluissa on viime vuosina aloitettu teknologiakasvatus. Myös suomalaisen peruskoulun ja lukion opetussuunnitelmien perusteiden (1994) mukaan teknologia ... -
Varhaisvuosien tiede- ja teknologiakasvatusta, matematiikkaa ja taiteita integroivaa STEAM-toimintaa perhepuistossa
Virkkula, Otto (2017)STEAM-toiminnassa elämä ja koulutus sitoutuvat toisiinsa. Oppimisen eri alueet - tiede- ja teknologiakasvatus, taiteet ja matematiikka – limittyvät toisiinsa ja antavat mahdollisuuden holistiseen, elävään ja mukautuvaan ... -
STEAM : tiedettä, teknologiaa, insinööritaitoja, taiteita ja matematiikkaa yhdistävä tutkiva oppiminen esiopetuksessa
Nykänen, Virpi (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella, miten lapsen tutkiva toiminta sekä tiedettä, teknologiaa, taidetta ja matematiikkaa yhdistävä STEAM-pedagogiikka soveltuu toimintamuodoksi esiopetukseen. Tavoitteena oli ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.