Luova toiminta hermeneuttisena horisonttina : Kevin J. Vanhoozerin käsitys draamasta, eettisestä kasvusta ja oppimisesta
Julkaistu sarjassa
JYU dissertationsTekijät
Päivämäärä
2018Oppiaine
KasvatustiedeTekijänoikeudet
© The Author & University of Jyväskylä
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-7562-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-9003Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- JYU Dissertations [775]
- Väitöskirjat [3435]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Pragmatic a priori knowledge : a pragmatic approach to the nature and object of what can be known independently of experience
Järvilehto, Lauri (University of Jyväskylä, 2011) -
Fronēsis hermeneuttisena hyveenä : Aristoteles, Heidegger, Gadamer
Backman, Jussi (Helsingin yliopisto, 2014) -
How are Games Interpreted? Hermeneutics for Game Studies
Arjoranta, Jonne (It-universitetet i københavn, 2022)This paper presents a hermeneutic theory for game studies. It starts by giving an overview of hermeneutics, shows how in understanding games it is useful to divide hermeneutics into two aspects -- real-time hermeneutics ... -
A too ambiguous concept to be taught? : English teachers' notions of pragmatic competence
Suvanto, Krista (2013)Tutkielman tarkoituksena oli selvittää englanninopettajien käsityksiä pragmaattisen kompetenssin opettamisesta. Tutkielmassa tutkittiin haastattelujen avulla opettajien ajatuksia pragmaattisen kompetenssin luonteesta, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.