Tärkeintä on, että kehittyy ja oppii - titteli ei ole niin tärkeä : korkeakouludiplomikoulutuskokeilun seuranta- ja arviointitutkimuksen loppuraportti
Julkaistu sarjassa
Tutkimusselosteita / Koulutuksen tutkimuslaitosPäivämäärä
2016Muu nimeke
Korkeakouludiplomikoulutuskokeilun seuranta- ja arviointitutkimuksen loppuraporttiJulkaisija
Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitosISBN
978-951-39-6527-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
2243-139XAsiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [381]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Korkeakouludiplomi : kokeiluhankkeen seuranta- ja arviointitutkimuksen väliraportti
Aittola, Helena; Siekkinen, Taru; Välimaa, Jussi (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2015)Korkeakouludiplomi on opetus- ja kulttuuriministeriön käynnistämä koulutuskokeilu, jonka tarkoituksena on selvittää nykyisiä korkeakoulututkintoja suppeampien koulutusten käyttökelpoisuutta työelämän ja opiskelijoiden ... -
Kohti tulevaisuuden kielikoulutusta : kielikoulutuspoliittisen projektin loppuraportti
Luukka, Minna-Riitta; Pöyhönen, Sari (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2007) -
Työelämälähtöisyyden määrittäminen ja käyttäminen ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilussa
Neuvonen-Rauhala, Marja-Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2009)Marja-Liisa Neuvonen-Rauhala tutki ensimmäisenä Suomessa ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilua.Ammattikorkeakoulujen jatkotutkintokokeilu toteutettiin vuosina 2002–2005. Kokeilun perusteella ammattikorkeakouluihin ... -
Ammattikorkeakoulusta työelämään : kokemuksia työelämävalmiuksista ja työelämälähtöisyydestä
Isohanni, Tiia (2015)Tutkimuksen tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää Laurea-ammattikorkeakoulusta valmistuneiden kokemuksia koulutuksen aikaisesta työelämälähtöisyydestä sekä heidän näkemyksiään koulutuksen aikana opituista työelämävalmiuksista ... -
Sosiaalityön yliopistokoulutus itseään etsimässä : mitä uutta PBL antaa?
Kröger, Teppo; Valokivi, Heli (Tampere University Press, 2003)Lähes kaikki yliopistokoulutus joutuu sovittamaan yhteen akateemisia tavoitteita ja käytännön työelämän vaatimuksia. Artikkelin tarkoituksena on osallistua tähän keskusteluun pohtimalla sosiaalityön yliopistokoulutuksen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.