Creating entrepreneurial opportunities : interpretative research about role of POP Advertising Displays in customer purchase decision making
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2013Oppiaine
YrittäjyysJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5299-0ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3431]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Examining the effects online targeting has on consumers' purchase decisions
Hiirsalmi, Sami (2020)Yritykset ja markkinoijat mittaavat markkinointitoimenpiteitänsä online- kanavissa päivittäin. Samanaikaisesti, toimiala on nuori ja empiiristä tutkimusta online-markkinoinnin vaikutuksista kuluttajien päätöksiin on vähän. ... -
Mobile in-application purchasing : a consumer perspective
Muhonen, Mattias (2015)Tutkimuksen tarkoitus on selventää applikaatioiden sisäistä ostamista mobiili- laitteilla (in-application purchasing) kuluttajan näkökulmasta. Applikaatioiden sisäisessä ostamisessa on monia tekijöitä, jotka erottavat ... -
Co-creation of value in advertising : an interpretive study from the consumers ́ perspective
Aaltonen, Heli (University of Jyväskylä, 2010) -
Online antecedents for young consumers’ impulse buying behavior
Nyrhinen, Jussi; Sirola, Anu; Koskelainen, Tiina; Munnukka, Juha; Wilska, Terhi-Anna (Elsevier, 2024)Acting on a sudden urge to purchase something without a prior intention or plan to do so and without considering its long-term effects is regarded as impulse buying behavior. The convenience and automatization of online ... -
The impact of store atmospherics and store layout on customer behavior in a hardware store retail setting : case: do-it-yourself store
Skottman, Timo (2015)Comprehensive apprehension of retail establishment’s atmosphere’s effects on its cus-tomers’ overall perceptions of the store and thus purchasing behavior is an essential goal for any retailer, yet the previous marketing ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.