Laatutoiminta varaston vastaanottoprosessissa
Lillman, Risto (2021)
Lillman, Risto
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202104205208
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202104205208
Tiivistelmä
Tämä työ on tehty yritykselle, joka maahantuo sairaalavälineitä ja instrumentteja potilaiden kuntoutumiseen.
Yritys halusi pysyä anonyyminä.
Tässä insinöörityössä käsitellään laatutoimintaa osana tavaran vastaanottoa ja siihen liittyviä käsitteitä ja toimintoja.
Yrityksellä ei ollut minkäänlaista prosessia tavaran vastaanottoon, kuvasin sen ja ehdotin parannukset laadunhallinnan osalta. Loin prosessin tavaran vastaanottoon käyttäen lean-ajattelua suunnittelun pohjana.
Olen koonnut työhön eri lähteistä tietoa laatukäsitteistä ja käyttänyt myös omakohtaista kokemusta kuvaamaan laadun merkitystä globaalissa markkinataloudessa.
Haastattelin yrityksen edustajaa sähköpostitse sekä puhelimitse ja kävin paikan päällä.
Yritys halusi pysyä anonyyminä.
Tässä insinöörityössä käsitellään laatutoimintaa osana tavaran vastaanottoa ja siihen liittyviä käsitteitä ja toimintoja.
Yrityksellä ei ollut minkäänlaista prosessia tavaran vastaanottoon, kuvasin sen ja ehdotin parannukset laadunhallinnan osalta. Loin prosessin tavaran vastaanottoon käyttäen lean-ajattelua suunnittelun pohjana.
Olen koonnut työhön eri lähteistä tietoa laatukäsitteistä ja käyttänyt myös omakohtaista kokemusta kuvaamaan laadun merkitystä globaalissa markkinataloudessa.
Haastattelin yrityksen edustajaa sähköpostitse sekä puhelimitse ja kävin paikan päällä.