Verkkosivut toiminimiyrittäjän markkinointikanavana – Case toiminimi Antti Henrik
Kämäräinen, Antti (2019)
Kämäräinen, Antti
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019120925463
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019120925463
Tiivistelmä
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee verkkosivuja toiminimiyrittäjän markkinointi-kanavana. Case-esimerkkinä on oma toiminimiyritykseni Antti Henrik. Työn tuotoksena syntyneet verkkosivut ovat luettavissa osoitteessa www.anttihenrik.com. Valmistuneiden verkkosivujen tavoitteena on parantaa henkilöbrändiä, helpottaa asiakashankintaa ja tuo-da toimeksiantajan osaamista monipuolisesti esille.
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää digitaaliset verkkosivut osaksi toiminimiyrittäjän markkinointiviestintää ja sen toimeksiantajana toimii valo-ja videokuvauspalveluja tarjoava toiminimiyrittäjä Antti Henrik.
Tietoperustassa esitellään hyvien verkkosivujen ominaisuuksia. Tietoperustan jälkeen tutustutaan Antti Henrikin verkkosivustoon ja sen kehittämisprosessiin. Kehittämispro-sessi alkaa kohderyhmän ja alustan valinnalla. Tämän jälkeen tarkastellaan verkkosivus-ton ja sen kehittämisen suhteen tehtyjä valintoja vaihe vaiheelta. Verkkosivusto esitellään hyödyntäen kuvakaappauksia sivustosta.
Lopuksi arvioidaan opinnäytetyön tuotoksen ja prosessin onnistumista. Kokonaisuudes-saan tavoitteet saavutettiin. Toimeksiantaja on tyytyväinen tuotokseen, josta on tullut positiivista palautetta useilta ulkopuolisilta tahoilta. Tämä kannustaa toiminimiyrittäjää ot-tamaan sivustoon aktiivisen käyttöön ja kehittämään sitä edelleen yrityksen markkinointi-kanavana.
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää digitaaliset verkkosivut osaksi toiminimiyrittäjän markkinointiviestintää ja sen toimeksiantajana toimii valo-ja videokuvauspalveluja tarjoava toiminimiyrittäjä Antti Henrik.
Tietoperustassa esitellään hyvien verkkosivujen ominaisuuksia. Tietoperustan jälkeen tutustutaan Antti Henrikin verkkosivustoon ja sen kehittämisprosessiin. Kehittämispro-sessi alkaa kohderyhmän ja alustan valinnalla. Tämän jälkeen tarkastellaan verkkosivus-ton ja sen kehittämisen suhteen tehtyjä valintoja vaihe vaiheelta. Verkkosivusto esitellään hyödyntäen kuvakaappauksia sivustosta.
Lopuksi arvioidaan opinnäytetyön tuotoksen ja prosessin onnistumista. Kokonaisuudes-saan tavoitteet saavutettiin. Toimeksiantaja on tyytyväinen tuotokseen, josta on tullut positiivista palautetta useilta ulkopuolisilta tahoilta. Tämä kannustaa toiminimiyrittäjää ot-tamaan sivustoon aktiivisen käyttöön ja kehittämään sitä edelleen yrityksen markkinointi-kanavana.