Case Bar Zoom : Den oslipade diamanten
Söderholm, Nette (2018)
Söderholm, Nette
Yrkeshögskolan Arcada
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018052810660
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018052810660
Tiivistelmä
2000-lukua voisi kutsua korkeamman tietoisuuden aikakaudeksi – informaatiotietoa on saatavilla vain muutaman klikkauksen päässä ja ihmiset eivät ole enää niin ohjailtavissa. Samaan aikaan myös virtuaalisen ja todellisen maailman rajat ovat hälventyneet. Virtu-aalisen markkinoinnin tärkeys korostuu, varsinkin pienten ja keskikokoisten yritysten keskuudessa, koska rahaa ei ole yhtä paljon käytettävissä kuin suurilla ketjuilla. Opin-näytetyön aiheena on ollut päivittää Hyvinkäällä sijaitsevan Bar Zoomin digitaalinen markkinointistrategia. Uusi kotisivu ja Instagramtili on luotu, minkä lisäksi yhtiön Face-booktilin visuaalinen yleisilme on päivitetty. Opinnäytetyö noudattaa lähinnä kvalitatii-vista strategiaa ja on taiteellinen ytimeltään, koska työ koostuu valokuvaamistani otok-sista. Bar Zoomilla voisi katsoa olevan mahdollisuus menestyksekkääseen tulevaisuuteen, jos baarin omistaja haluaa sijoittaa liikeidean kehittämiseen ja mikäli päivitetty Webimago alkaa kantaa hedelmää enemmissä määrissä ja baarin tunnettavuus ihmisten keskuudessa nousee. Täten lisänimi, Bar Zoom - hiomaton timantti.
Linkki uudelle nettisivulle: https://barzoom.wixsite.com/zoom
Käyttäjänimi Instagramissa: musicbarzoom
Linkki uudelle nettisivulle: https://barzoom.wixsite.com/zoom
Käyttäjänimi Instagramissa: musicbarzoom