Towards success by innovative marketing : Case: Junior Chamber International in Kokkola
Tynkkinen, Teija (2013)
Tynkkinen, Teija
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303063011
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303063011
Tiivistelmä
Yksi opinnäytetyön ydinalueista on kuvata keksinnön ja innovaation ero. Työssä kuvaillaan keksinnön matkaa kohti menestyvää innovaatiota sekä mitä tarkoite-taan, kun puhutaan innovatiivisesta markkinoinnista.
Työssä pyritään löytämään keinoja markkinoida ilmaiseksi tai pienin kustannuksin käyttäen hyväksi innovatiivisia keinoja ja mahdollisuuksia markkinoinnin toteuttamisessa.
Innovatiiviset markkinointikeinot on suunniteltu toteutettavaksi Nuorkauppakamarin Kokkolan toiminnan markkinoinnissa tavoitteena lisätä tunnettuutta, tuottavuutta ja näkyvyyttä sekä hankkia uusia jäseniä, uusia yhteistyökumppaneita ja muita mahdollisia etuja.
Tavoitteiden saavuttamiseksi on suunniteltu vuosikalenteri arvioidun budjetin kera.
Työssä pyritään löytämään keinoja markkinoida ilmaiseksi tai pienin kustannuksin käyttäen hyväksi innovatiivisia keinoja ja mahdollisuuksia markkinoinnin toteuttamisessa.
Innovatiiviset markkinointikeinot on suunniteltu toteutettavaksi Nuorkauppakamarin Kokkolan toiminnan markkinoinnissa tavoitteena lisätä tunnettuutta, tuottavuutta ja näkyvyyttä sekä hankkia uusia jäseniä, uusia yhteistyökumppaneita ja muita mahdollisia etuja.
Tavoitteiden saavuttamiseksi on suunniteltu vuosikalenteri arvioidun budjetin kera.