Töpinä Center-Mäntän liikuntakeskus : asiakastyytyväisyyskysely
Nieminen, Emil (2010)
Nieminen, Emil
Tampereen ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010120917605
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010120917605
Tiivistelmä
Opinnäytetyö käsittelee Mänttä-Vilppulassa toimivaa vapaa-aikakeskusta Töpinä Centeriä. Työn tarkoituksena oli selvittää Töpinän nykyinen kilpailukyky jo kiihtyvillä markkinoilla. Tähän käytettiin asiakastyytyväisyyskyselyä ja sen pohjalta tehtiin kehittämisehdotuksia.
Töpinä Centerin asiakkaille tehtiin asiakastyytyväisyyskysely. Kyselyssä käytettiin lomakkeita, jotka sisälsivät numeroituja rengastettavia kysymyksiä sekä vapaa sanasen kohdan. Vastauksia kaiken kaikkiaan tuli 59 kappaletta.
Pääosin Töpinä Centerin toimintaan oltiin tyytyväisiä, mutta varsinkin laitteiden kunto ja tilo-jen siisteys saivat runsaasti kritiikkiä. Puolestaan asiakaspalveluun oltiin erittäin tyytyväisiä.
Kehittämisehdotuksia tehtiin asiakkaiden palautteen pohjalta, mutta myös omakohtaista ko-kemusta käytettiin. Keskeisimmät kehittämisehdotukset kohdistuivat laitteisiin, siisteyteen ja yleiseen näkyvyyteen markkinoilla.
Töpinä Centerin asiakkaille tehtiin asiakastyytyväisyyskysely. Kyselyssä käytettiin lomakkeita, jotka sisälsivät numeroituja rengastettavia kysymyksiä sekä vapaa sanasen kohdan. Vastauksia kaiken kaikkiaan tuli 59 kappaletta.
Pääosin Töpinä Centerin toimintaan oltiin tyytyväisiä, mutta varsinkin laitteiden kunto ja tilo-jen siisteys saivat runsaasti kritiikkiä. Puolestaan asiakaspalveluun oltiin erittäin tyytyväisiä.
Kehittämisehdotuksia tehtiin asiakkaiden palautteen pohjalta, mutta myös omakohtaista ko-kemusta käytettiin. Keskeisimmät kehittämisehdotukset kohdistuivat laitteisiin, siisteyteen ja yleiseen näkyvyyteen markkinoilla.