Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
Blomster, Miikka; Kurtti, Jonna-Riikka; Määttä, Mika; Sinisalo, Jaakko (2020)
Lataukset:
Blomster, Miikka
Kurtti, Jonna-Riikka
Määttä, Mika
Sinisalo, Jaakko
Oulun ammattikorkeakoulu
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-597-197-5
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-597-197-5
Tiivistelmä
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos erityisesti mikro- ja PK-yritysten henkilöstön tarpeisiin. Tämä teos soveltuu moderniin digitaalisen markkinoinnin perusteisiin perehtymiseen, muodostaen hyvän pohjan osaamisen syventämiseen. Se soveltuu myös oppaaksi digitaalista markkinointia ja verkkokauppaliiketoimintaa aloittaville henkilöille.
Teos on kirjoitettu suomeksi, jotta se palvelisi mahdollisimman hyvin koko kohderyhmäänsä.
suomenkielinen yleisteos erityisesti mikro- ja PK-yritysten henkilöstön tarpeisiin. Tämä teos soveltuu moderniin digitaalisen markkinoinnin perusteisiin perehtymiseen, muodostaen hyvän pohjan osaamisen syventämiseen. Se soveltuu myös oppaaksi digitaalista markkinointia ja verkkokauppaliiketoimintaa aloittaville henkilöille.
Teos on kirjoitettu suomeksi, jotta se palvelisi mahdollisimman hyvin koko kohderyhmäänsä.