Making Public Service under Social Media Logics
Hokka, Jenni (2017)
Hokka, Jenni
2017
International Journal of Digital Television 8 2
221-237
Viestintätieteiden tiedekunta - Faculty of Communication Sciences
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.
-
Consumer Media Choice: Towards a comprehensive model
Willman-Iivarinen, Hanna
Tampere University Dissertations - Tampereen yliopiston väitöskirjat : 328 (Tampere University, 2020)
MonografiaväitöskirjaKuluttajien mediavalintaprosessin ja siihen liittyvien psykologisten ja osin alitajuisten elementtien ymmärtämisestä on hyötyä media-alan yrityksille tuotekehityksessä ja markkinoinnissa. Koska suurin osa median käyttämisen ... -
Finland : Maintaining the Fragile Consensus
Karppinen, Kari; Ala-Fossi, Marko; Herzog, Christian; Hilker, Heiko; Novy, Leonard; Torun, Orkan (2017)
bookPart -
Suuren yleisön soittorasiat : Radio Suomen, Radio Novan ja Radio Suomipopin soittolistat ja niiden rakenne
Hellman, Heikki; Vilkko, Arto (2018)
article