Asiakaspalvelun merkitys kahvila-ravintolan tulokseen
Karri, Ulla-Maria; Mäki, Hanna (2007-04-16)
Karri, Ulla-Maria
Mäki, Hanna
Helsingin ammattikorkeakoulu Stadia Helsinki Polytechnic Stadia
16.04.2007
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa
henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:stadia-1177655295-8
https://urn.fi/URN:NBN:fi:stadia-1177655295-8
Tiivistelmä
Opinnäytetyömme tarkoitus oli tutkia asiakaspalvelun merkitystä tulokseen kahvila-ravintolassa. Pääongelmana tutkimuksessa oli, että miten asiakaspalvelulla saadaan aikaan parempi tulos. Tutkimuksen alaongelmana oli, että miten asiakaspalvelija voi palvelullaan vaikuttaa tulokseen.