Urheilusponsoroinnin johtamiseen vaikuttavat tekijät
Nyman, Katja (2016-06-13)
Nyman, Katja
K. Nyman
13.06.2016
© 2016 Katja Nyman. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201606172546
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201606172546
Tiivistelmä
Tämä tutkielma tutkii urheilusponsoroinnin johtamiseen vaikuttavia tekijöitä. Päämääränä on määritellä urheilusponsoroinnin johtamisen tekijät, jonka lisäksi tutkimus pyrkii hahmottamaan näiden tekijöiden vaikutusta yrityksen kilpailukykyyn. Tutkimus toteutetaan yrityksen näkökulmaa tarkastellen.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [32049]