Mikä on digitaalinen käänne ja joko se on täällä?
Kajander, A. (2020). Mikä on digitaalinen käänne ja joko se on täällä?. J@rgonia, 18(36), 221-225. http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202104272495
Julkaistu sarjassa
J@rgoniaTekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Anna Kajander, 2020
Seminaariraportti: Digitaalinen historia Suomessa (Digital History in Finland)
IV, Jyväskylä/etäseminaari, 8.10.2020.
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry.ISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-305XAsiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202104272495Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/68791386
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
Aittola, Mirka (2022)Digitaalisen markkinoinnin sekä asiakashankinnan tulisi syystä olla jokaista organisaatiota kiinnostava aihe. Mainonnan ja asiakashankinnan muodot ovat kehittyneet valtavasti viime vuosikymmeninä. Digitaalisuus ja digitaaliset ... -
Ikäihmiset ja palvelujen digitalisaatio
Viitanen, Emma (2023)Julkisten ja yksityisten lähipalveluiden karsiutuessa palveluissa asioiminen on siirtynyt digitaalisiksi internetiin. Se tuottaa ongelmia etenkin ikäihmisille, jotka tilastojen mukaan käyttävät verkkopalveluja vähemmän ... -
Digitalisaation vaikutus yritysten markkinointiin
Salonkari, Lasse (2020)Digitalisaatio on laaja yhteiskunnallinen muutosvoima sekä työkalu nykypäivänä. Digitalisaatio määritellään tarkoittavan tiedon ja sisällön muuttamista digitaaliseen muotoon. Digitalisaatio liitetään digitaalisen tekniikan ... -
Digitaalinen kuilu ja eriarvoisuus lasten välillä
Elo, Olga (2021)Digitaalinen kuilu on muuttunut digitalisaation kehityksen myötä, ja samalla aiheuttanut uudenlaisia haasteita tasa-arvon kannalta. Digitaalisella kuilulla ei enää tarkoiteta vain eroa siinä, keillä on mahdollisuus päästä ... -
The use of digital analytics for measuring and optimizing digital marketing performance
Järvinen, Joel (University of Jyväskylä, 2016)Demonstrating the monetary outcomes of marketing is no longer considered a virtue but a necessity by the top management. Marketers are increasingly held accountable for their actions, yet most marketers struggle in their ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.