Koulunkäyntiavustajat koulutustaan ja työtään arvioimassa
Päivämäärä
2009Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
”Mielestäni kirjoitin oikeaa asiaa ja olen tyytyväinen siihen mitä tekstini käsitteli.” : yhdeksäsluokkalaiset arvioimassa tekstiään ja kirjoittamistaan
Suomalainen, Laura (2019)Tutkielmassani tarkastelen yhdeksäsluokkalaisten havaintoja kirjoittamastaan tekstistä ja tekstin laatimisen prosessista sekä omasta kirjoittajuudestaan. Tutkielmani on osa Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen (Karvin) ... -
Difficult but Valuable! Learning in Student-centered Assessment Feedback Practices in Higher Education
Maunumäki, Minna; Maunula, Minna; Harju-Luukkainen, Heidi (Sciencedomain International, 2022)Aims: The aim of this study is to fill a gap in research on students' experiences of learning in student-centered assessment feedback practices. The article examines what students tell us about their learning in the context ... -
Arviointi tukee kehittymistä - miten arvioinnin kehittymistä tuetaan? : koulutuksen järjestäjien tukeminen arviointiin liittyvissä asioissa
Rönnholm, Harri; Räisänen, Anu (Koulutuksen arviointineuvosto, 2005) -
Ammatillisen opettajankoulutuksen tuloksellisuus : "tapausesimerkkinä Oulun ammatillinen opettajakorkeakoulu"
Huttu, Pirkko (2015)Tutkimuksen tavoitteena oli saada tietoa Ammatillisen opettajankoulutuksen tuloksellisuuden kokonaisuudesta. Tarkoituksena oli selvittää, miten avainhenkilöt määrittävät tuloksellisuutta ja minkälaista heidän mielestään ... -
Student groups evaluating their group work and learning of critical online reading
Salminen, Timo; Lakkala, Minna; Ilomäki, Liisa; Marttunen, Miika (Routledge, 2024)The study examined student groups’ (n = 72) self-evaluations of their group work and their learning of critical online reading during an inquiry task. The analyses focused on aspects of critical online reading, describing ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.