Minkä teen, sen ymmärrän - vai ymmärränkö? : omakohtaisen kokemuksen merkitys neljäsluokkalaisten oppijoiden käsityksiin maataloustuotteiden alkuperästä
Tekijät
Päivämäärä
2005Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Primary student teachers' climate change conceptualization and implementation on inquiry-based and communicative science teaching : a design research
Ratinen, Ilkka (University of Jyväskylä, 2016) -
Tutkiva oppiminen tuntisuunnitelmissa : ympäristö- ja luonnontiedon pedagogiikan kurssin vaikutukset opetuksen suunnitteluun
Kivistö, Jari-Pekka (2015)Tässä tutkimuksessa selvitän, millä tavalla luokanopettajaksi opiskeleville tarjottu ympäristö- ja luonnontiedon pedagogiikan koulutusjakso vaikuttaa heidän kykyynsä suunnitella tutkivan oppimisen mukaisia oppitunteja. ... -
Virtuaalitutorin sisältävän multimediasovelluksen käyttö ensiluokkalaisten luonnontieteen opetuksessa
Hintsala, Sakke (2014)Hintsala, S. 2014. Virtuaalitutorin sisältävän multimediasovelluksen käyttö ensiluokkalaisten luonnontieteen opetuksessa. Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. 48 sivua. Tutkimuksessa kokeiltiin ... -
Dialogisen tutkivan oppimisen työtavat vastavalmistuneiden luokanopettajien opetuksessa
Väyrynen, Ville (2016)Ympäristö- ja luonnontiedon luokanopettajankoulutukseen panostamista ja opettajien jatkokouluttamista suositellaan opetushallituksen (2006) tekemässä luonnontieteiden oppimistulosten arviointia koskevassa tutkimuksessa. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.