ELINET-symposium kokosi yhteen lukutaitotoimijoita : kansainvälisestä yhteistyöstä intoa työhön
Sulkunen, S. (2018). ELINET-symposium kokosi yhteen lukutaitotoimijoita : kansainvälisestä yhteistyöstä intoa työhön. Kielikukko, 37(3), 25-28. http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Kielikukko%203%202018%20www.pdf
Julkaistu sarjassa
KielikukkoTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© 2018 Suomen puhe-luki-yhdistys FinRA
ELINET-verkosto (European Literacy Policy Network) järjesti heinäkuun lopulla lukutaitosymposiumin Kölnissä, Saksassa. Symposiumiin kokoontui satakunta lukutaitotutkijaa, opettajaa ja kouluttajaa sekä lukutaidon parissa järjestötyötä tekevää asiantuntijaa lähes 20 maasta. Symposiumin teemoina olivat osallisuus, inkluusio ja tasa-arvo.
Julkaisija
FinRA ryISSN Hae Julkaisufoorumista
0780-0940Asiasanat
Alkuperäislähde
http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Kielikukko%203%202018%20www.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28251924
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Preparing pre-service teachers for inclusive pedagogy in multilingual and multicultural settings
Aalto, Eija; Mustonen, Sanna (University of Edinburgh; Jyväskylän yliopisto; Turun yliopisto; Stockholm University, 2022) -
Young People's Emerging Multilingual Practices : Learning Language or Literacy, or Both?
Pitkänen-Huhta, Anne (Springer, 2019)Research on language learning and research on literacy are typically seen as two separate strands of enquiry and thus the concepts of language and literacy have traditionally been kept apart. This is partly due to ... -
Family and work-related risk factors in children's social–emotional well-being and parent–educator cooperation in flexibly scheduled early childhood education and care
Koivula, Merja; Räikkönen, Eija; Turja, Leena; Poikonen, Pirjo‐Liisa; Laakso, Marja‐Leena (Wiley-Blackwell, 2023)Non-standard work schedules (NSWS) have become typical, but their associations with childcare arrangements and children's well-being are unknown. This study explores how risk factors are associated with the social–emotional ... -
Teacher's attitudes towards inclusion and the inclusion of students with emotional and behavioural disorders
Anastasiadou, Elisavet (2016)Inclusion is both a symbolic and a practically meaningful process inextricably inter-twined with equity, social and educational participation. Teachers are a fundamental part of this process. Therefore, their attitudes ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.