Lukutaidolla hyvä tulevaisuus
Leino, K. (2019). Lukutaidolla hyvä tulevaisuus. Rihveli, 2019(1), 25-29. https://hoay.fi/tiedotus/rihveli/
Julkaistu sarjassa
RihveliTekijät
Päivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Helsingin opettajien ammattiyhdistys ry. 2019
Sähköiset tekstit ovat osa nykypäivää:
Saatamme päivittäin lukea
älypuhelimestamme päivän uutisia,
sähköposteja, aikatauluja ja sosiaalisen
median julkaisuja. Silti myös perinteisellä
kirjalla on paikkansa ja sitä tarvitaan
nyky-yhteiskunnassa. Kirjojen lukuinto
on kuitenkin laskemassa. Mutta onko
sillä merkitystä? Eikö verkkotekstien
lukeminen riitä?
Julkaisija
Helsingin opettajien ammattiyhdistys ry.ISSN Hae Julkaisufoorumista
0786-6828
Alkuperäislähde
https://hoay.fi/tiedotus/rihveli/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/30544789
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Reading-related burnout in upper secondary and university students
Mikkonen, Inari (2023)Lukemisella on lukuisia hyötyjä, ja suomalaisten on todettu lukevan suhteellisen paljon. Silti monet suomalaiset opiskelijat, jotka ovat olleet ahkeria lukijoita peruskoulussa, menettävät lukuintonsa siirtyessään lukioon ... -
Nuottien lukemisen strategiat musiikin alakohtaisina tekstikäytänteinä
Suhonen, Rosariina (2019)Tässä kandidaatintutkielmassani tarkastelen nuottien lukemisen strategioita musiikin oppiaineen alakohtaisina tekstikäytänteinä ja niiden yhteyksiä yleisiin lukemisen strategioihin. Nykyisissä Perusopetuksen opetussuunnitelman ... -
Kriittiset digitaaliset lukutaidot : teoriakatsaus ja tehtäväkokonaisuus
Vääräsmäki, Johanna (2023)2000-luvulla teknologian nopea kehitys on muuttanut viestintää. Ihmiset hankkivat ja välittävät tietoa entistä enemmän digitaalisissa ympäristöissä, mutta he eivät välttämättä ole tietoisia niiden toiminnasta. Tämän ... -
Digital solutions for multilingual learning environments : the case of GraphoGame™ adaptations in Kenya
Puhakka, Carol Suzanne Adhiambo (University of Jyväskylä, 2015) -
Parental involvement and children ́s academic skills
Silinskas, Gintautas (University of Jyväskylä, 2012)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.