Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Identifying the Sales Patterns of Online Stores with Time Series Clustering
Makkonen, Markus; Frank, Lauri (University of Maribor Press, 2018)Electronic commerce, especially in the business-to-consumer (B2C) context, has for years been a popular research topic in information systems (IS). However, the prior research on the topic has traditionally been dominated ... -
Identifying relevant segments of AI applications adopters : Expanding the UTAUT2’s variables
Cabrera-Sánchez, Juan-Pedro; Villarejo-Ramos, Ángel F.; Liébana-Cabanillas, Francisco; Shaikh, Aijaz A. (Elsevier, 2021)Artificial intelligence (AI) is a future-defining technology, and AI applications are becoming mainstream in the developed world. Many consumers are adopting and using AI-based apps, devices, and services in their everyday ... -
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
Ojanaho, Karoliina (2020)Verkkokaupan suosio on kasvanut kiihtyvästi useamman vuoden ajan. Kosmetiikan verkkokauppaa on tutkittu suppeasti aiemmissa tutkimuksissa, kuten myös sitä, miten asiakkaat saadaan ostamaan kosmetiikkaa verkkokaupan kautta. ... -
Forming trust between a consumer and an online store
Juutilainen, Jesse (2019)Trusting an online store is required for a consumer to make a purchase decision. This means they give an online vendor their information and money in exchange for an expectation of service or a product they may not get in ... -
Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
Hietikko, Kim (2018)Tutkielmassani käsittelen verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutusta ihmisten ostoimpulsiivisuuteen. Tutkielma koostuu johdannosta, suosittelujärjestelmät sisältöluvusta, suosittelujärjestelmien vaikutuksesta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.