Etnografia valjastaa ”tiheän datan” yritysten käyttöön
Kiviranta, A. (2017, 14.07.2017). Etnografia valjastaa ”tiheän datan” yritysten käyttöön. What the Hela?. Retrieved from https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/etnografia-valjastaa-201dtihean-datan201d-yritysten-kayttoon
Julkaistu sarjassa
What the Hela?Tekijät
Päivämäärä
2017Antti Kiviranta
”Iso data” (big data) on ollut analytiikan ja markkinoinnin muotisana jo kohta 20 vuotta. Tietoyhteiskunta jossa elämme tuottaa ja tallentaa koko ajan käsittämättömiä määriä informaatiota päivittäisestä käyttäytymisestämme. Oikeilla työkaluilla tästä valtavasta tietomassasta voidaan suodattaa ja prosessoida hyvinkin yksityiskohtaisia havaintoja, joiden pohjalta johtamisen, markkinoinnin ja tuotekehityksen toimintastrategioita voidaan tehostaa.
Julkaisija
Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/etnografia-valjastaa-201dtihean-datan201d-yritysten-kayttoonMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tietohallinnon eroavaisuudet PK-yritysten ja suurten yritysten välillä
Rönkkö, Konsta (2016)Tutkielmassa etsitään eroavaisuuksia pienten ja keskisuurten yritysten ja suur-ten yritysten tietohallinnossa kirjallisuuskatsauksen avulla. Tutkielmassa yrite-tään löytää ne erityispiirteet, jotka PK-yritysten tietohallintoa ... -
Yritysten välinen viestintä tukemassa pk-yritysten pääsyä suurhankkeeseen : Fennovoiman ydinvoimalahankkeen näkökulma
Westerlund, Johanna (2012)Pk-yritykset ovat edellytys alueiden talouden kehittämiselle, ja suurhankkeilla voidaan luoda paremmat mahdollisuudet pk-yritysten liiketoiminnalle. Yhteisöviestinnän tutkimuksessa pk-yritysten näkökulma on kuitenkin tähän ... -
Keski-Suomen yritysten koulutus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnan tarvekartoitus Osa C, Yrityskyselyn toteutus ja yritysten innovaatiotoiminnan tarvekartoituksen tuloksia toimialoittain ja seutukunnittain
Neittaanmäki, Liisa; Perttula, Kari (Jyväskylän yliopisto, Agora Center, 2010) -
Keski-Suomen yritysten koulutus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnan tarvekartoitus Osa A, Yrityskyselyn toteutus ja yritysten koulutus- ja kehittämistarvekartoituksen tuloksia toimialoittain
Neittaanmäki, Liisa; Perttula, Kari (Jyväskylän yliopisto, Agora Center, 2009) -
Keski-Suomen yritysten koulutus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnan tarvekartoitus Osa B, Yrityskyselyn toteutus ja yritysten koulutus- ja kehittämistarvekartoituksen tuloksia seutukunnittain
Neittaanmäki, Liisa; Perttula, Kari (Jyväskylän yliopisto, Agora Center, 2009)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.