Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Organisaation viestintä ja toimintaympäristön hallinta : case Vapo Energia
Koskelo, Sini (2005) -
Visual social media engagement : Nordic brands on Instagram
Virnes, Ella (2022)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan pohjoismaisten brändien ja nuorten suomalaisten Instagram-käyttäjien välistä vuorovaikutusta. Tutkimuksen tarkoituksena oli ymmärtää, kuinka yritysbrändit sitouttavat nuoria ja ovat ... -
“It’s ok to not to be ok” : frames and stigma of mental health issues in user-generated content on Instagram : thematic analysis
Koutola, Siiri (2022)This study examined mental health related discussion in social media platform Instagram among Finns during mental health day 10 October 2021 and the following day. The aim of the study was to identify how mental health ... -
Football for Empowerment : The Interplay of Empowerment and Critical Cosmopolitanism in Street Football World’s Instagram Images
Le, Nhi Phuoc Thuc (2020)The fields of development communication and intercultural communication have both undergone important paradigm shifts. While development communication strives for empowerment, intercultural communication tries to transcend ... -
Framing hope : analyzing NGO communication on Instagram about Middle Eastern refugees
Fintorová, Michaela (2023)The main goal of this thesis is to provide an overview of NGO communication on Instagram, specifically for Middle Eastern refugees. NGOs use Instagram as a platform for raising awareness, sharing their work, and increasing ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.