Designing and Assessing L2 Writing Tasks Across CEFR Proficiency Levels
Lataukset:
Alanen, R., Huhta, A., Martin, M., Tarnanen, M., Mäntylä, K., Kalaja, P. & Palviainen, Å. (2012). Designing and Assessing L2 Writing Tasks Across CEFR Proficiency Levels. In: Torrance, M., Alamargot, D., Castelló, M., Ganier, F., Kruse, O., Mangen, A., Tolchinsky, L., & Van Waes, L. (Eds). Learning To Write Effectively: Current Trends In European Research; Chapter 2.03.02. (Studies in Writing, Volume 25), Brill, pp. 221-223.
Tekijät
Päivämäärä
2012Tekijänoikeudet
© the Authors & Brill, 2012.
Julkaisija
SIG-Writing : a special interest group of EARLI; BrillKuuluu julkaisuun
Learning To Write Effectively : Current Trends In European Research. Edited by Torrance, M., Alamargot, D., Castelló, M., Ganier, F., Kruse, O., Mangen, A., Tolchinsky, L., & Van Waes, L. ISBN 978-1-78052-928-8
Alkuperäislähde
https://brill.com/view/title/23230Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Syntactic complexity in Finnish-background EFL learners’ writing at CEFR levels A1–B2
Khushik, Ghulam Abbas; Huhta, Ari (Walter de Gruyter GmbH, 2022)Eurooppalaisen viitekehyksen (EVK) merkitys kielikoulutukselle on lisännyt tutkimusta sen taitotasojen kielellisistä piirteistä; tarkempi tieto näistä piirteistä auttaisi EVK:n soveltamista opetusmateriaalien, kurssien ja ... -
Second language comprehensibility and accentedness across oral proficiency levels : A comparison of two L1s
Tergujeff, Elina (Elsevier BV, 2021)Second language comprehensibility and accentedness are highly complex phenomena, and numerous studies have been conducted to better understand these constructs. However, research has seldom addressed L2 comprehensibility ... -
Arvioijakäyttäytymisen mittari: tutkimuskyselyt sekä muistiinpanotaulukko Arvioinnin epävarmuus ja epävarmuuden vaikutukset arvioinnin laatuun Yleisissä kielitutkinnoissa (YKI) -tutkimuksesta
Honko, Mari; Neittaanmäki, Reeta; Huhta, Ari; Jarvis, Scott (University of Jyväskylä, 2023)This research instrument was developed for a study on the uncertainty experienced by language raters and the impact of uncertainty on the quality of assessment in the official language examination, the National Certificates ... -
Arvioinnin epävarmuus ja epävarmuuden vaikutukset arvioinnin laatuun Yleisissä kielitutkinnoissa (YKI): tutkimusaineisto
Honko, Mari; Neittaanmäki, Reeta; Huhta, Ari; Jarvis, Scott (University of Jyväskylä, 2023)Tutkimuksessa tarkastellaan kielitaidon arvioijien kokemaa epävarmuutta sekä epävarmuuden vaikutusta arvioinnin laatuun Yleisissä kielitutkinnoissa (YKI). Aineisto kerättiin vuosina 2021-2022. Tutkimukseen osallistui ... -
Towards the phonetic basis of spoken second language assessment : temporal features as indicators of perceived proficiency level
Kallio, Heini; Šimko, Juraj; Huhta, Ari; Karhila, Reima; Vainio, Martti; Lindroos, Erik; Hildén, Raili; Kurimo, Mikko (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.