Timantit työssään : kulta- ja kelloalan myyjien käsityksiä puheviestintäosaamisestaan asiakaspalvelutilanteissa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Myyjän ja asiakkaan vuorovaikutus : oppikirjan kirjoittaminen ja arviointi
Pekkarinen, Ulla (2013) -
Yliopiston viestintätieteiden opiskelijoiden vuorovaikutusosaaminen ja sosiaaliset verkostot : viestintätieteiden opiskelijoiden käsityksiä omasta vuorovaikutusosaamisesta ja sosiaalisista verkostoistaan
Haapoja, Markus (2020)Tässä tutkielmassa vertailtiin yliopiston viestintätieteiden opiskelijoiden käsityksiä omasta vuorovaikutusosaamisesta kasvokkain ja teknologiavälitteisesti ja mitattiin näiden osa-alueiden yhteyttä. Lisäksi mitattiin ... -
Sosiaalinen tuki työpaikan vertaissuhteissa : työnkiertoon osallistuneiden myyjien käsityksiä
Hämäläinen, Emma-Reetta (2016)Tämän puheviestinnän maisterintutkielman tavoitteena oli ymmärtää sosiaalisen tuen merkitystä työnkiertoon osallistuneelle työntekijälle vertaissuhteessa. Tarkoituksena oli ymmärtää sosiaalisen tuen ilmenemistä vertaissuhteissa ... -
Puheviestintätaitojen arviointi : näkökulmia lukiolaisten esiintymis- ja ryhmätaitoihin
Valkonen, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2003)Vuorovaikutustaidot ovat keskeinen osa yleissivistävän koulutuksen tuottamaa viestintäsivistystä. Lukiolaiset ovat myös voineet osallistua valtakunnalliseen puheviestinnän päättökokeeseen vuodesta 2000 lähtien. Yliassistentti ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.