Määräävän markkina-aseman vaikutus sanomalehtien ilmoitusmarkkinointiin : case Etelä-Suomen Sanomat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vaikutteiden ja värien välittäjä : kiertelevän taideopettaja Ferdinand Fürbringerin matka Itämeren ympäri (n. 1837–1856)
Paloheimo, Maare (Historiallinen yhdistys, 2023)Nykyisen Saksan itäosassa sijainneesta Reuß-Schleizin ruhtinaskunnasta lähtenyt taideopettaja Ferdinand Fürbringer kulki Itämeren ympäristössä tuhansien kilometrien matkan 1830–1850-luvuilla. Fürbringer oli taitava kehittyvän ... -
On the stability of stablecoins
Grobys, Klaus; Junttila, Juha; Kolari, James W.; Sapkota, Niranjan (Elsevier, 2021)This paper investigates the volatility processes of stablecoins and their potential stochastic interdependencies with Bitcoin volatility. We employ a novel approach to choose the optimal combination for the power law ... -
Constructions, Claims, Resonance, Reflexivity : Language and Market Categorization
Granqvist, Nina; Siltaoja, Marjo (SAGE Publications, 2020)Studies on market categorization exhibit substantial agreement that language plays a central role in articulating and constructing meanings among market participants and crafting consensus to produce a collective of ... -
Asiakassuhdemarkkinointi ja sanomalehtien asiakashallinta : konstruktiivinen tutkimus transitionaalisella toimialalla
Moilanen, Panu; Aarnio, Antti; Penttilä, Jari (2001)Sanomalehdistöllä on perinteisesti ollut Suomessa erittäin vahva asema. Viime vuosikymmenen ajan sanomalehtien yhteenlaskettu levikki on kuitenkin jatkuvasti laskenut, ja lehtien osuus mediamainonnasta pienentynyt. Kiristyvä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.