The corporate image of Rautaruukki : a reception study and textual analysis of Rautaruukki's brochures, advertisements and Internet pages
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Make It Vegan : How Advertisements for Cosmetics Construct Vegan Representation
Hyppölä, Jenni (2023)Veganismi on yleistynyt hurjasti viimeisten vuosien aikana, ja sen myötä myös vegaanisien tuotteiden mainonta. Tässä kandidaatin tutkielmassa selvitetään, että kuinka vegaanisten kosmetiikkatuotteiden mainonnassa rakennetaan ... -
The gender of shaving : the depiction of gender roles and stereotypes in Gillette's advertisements
Hasanen, Annika (2021)Sukupuoliroolit ja niiden muutokset ovat nykypäivänä yhä suuremmassa roolissa niin jokapäiväisessä elämässä kuin mediasssa. Sukupuoliroolit ovat myös selkeästi nähtävillä mainonnassa. Tässä tutkielmassa tarkastellaan kolmea ... -
A realist approach to thematic analysis : making sense of qualitative data through experiential, inferential and dispositional themes
Wiltshire, Gareth; Ronkainen, Noora (Routledge, Taylor & Francis, 2021)Thematic analysis (TA) is the most widely used method for analysing qualitative data. Recent debates, highlighting the binary distinctions between reflexive TA grounded within the qualitative paradigm and codebook TA with ... -
Students at the core of English-medium instruction : research on the study paths of international master's degree students and the role of academic English and literacies
Konttinen, Miia (Jyväskylän yliopisto, 2018)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.