Markkinointiviestintä Internetissä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Oikeasti hauska vai FellowKids? : johdanto promootiokulttuuriin Internetissä vuonna 2020
Jaatinen, Jere (2020)Monet organisaatiot ovat ottaneet ensiaskeliaan meemikulttuurin valjastamiseksi sosiaalisen median markkinoinnin strategiana viime vuosikymmenen aikana. Nykyisessä Internetin promootiokulttuurissa vain harvojen ja valittujen, ... -
Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan ostopäätösprosessiin?
Laitinen, Sanna (2011)Laitinen, Sanna Maria Kuluttajakäyttäytyminen Internetissä: Miten Internet vaikuttaa kuluttajan osto-päätösprosessiin? Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2010, 36 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaajat: ... -
Mobiiliteknologia markkinointiviestinnän personoinnissa
Olavuo, Sami (2018)Kuluttajien internetissä tehtävien ostomäärien kasvaessa, myös internetissä tapahtuva markkinointiviestintä kehittyy ja mukautuu. Internetin tarjoamat mahdollisuudet asiakkaiden tietojen ja käyttäytymisen seurannassa ja ... -
Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
Liefveld, Laura (2013)Internetin merkitys kuluttajien jokapäiväisessä toiminnassa kasvaa jatkuvasti ja tämä vaikuttaa väistämättä myös siihen, kuinka kuluttajat toimivat etsiessään ja ostaessaan tuotteita tai palveluita. Markkinoijien ja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.