Sponsorointikohteen myynti yritykselle
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Expectations, objectives and use of digital marketing in Finnish ice hockey sponsorship - Case Liiga Oy
Rapola, Juha (2019)Sponsorointi on elintärkeä tulonlähde useimmille urheiluorganisaatioille. Sponsorointi on siirtynyt jatkuvasti enemmän kohti yhteistyösuhdetta, jossa sponsoroinnin arvo luodaan yhteistyönä. Sponsorointitulojen takaamiseksi myös ... -
Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
Karjaluoto, Heikki; Töllinen, Aarne; Tenhunen, Antti; Leppäniemi, Matti (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011) -
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
Aronen, Hilkka (2015)Tutkimuksessa tarkastellaan urheilun sponsorointia yritysten näkökulmasta. Tarkoituksena on hahmottaa sponsorointia yritysten markkinointiviestinnän muotona ja toiminnan nykytilaa Suomessa. Tavoitteisiin päästään selvittämällä ... -
Sponsorointiin liittyvä markkinointiviestintä jääkiekon Liigaseurojen sosiaalisen median yhteisöpalveluissa
Laitinen, Mikko (2020)Tutkimuksen tavoitteena on kuvata, miten jääkiekon Liigaseurat hyödyntävät sosiaalisen median yhteisöpalveluja sponsorointiin liittyvässä markkinointiviestinnässä ja millaisia näkökulmia niiden käyttöön liitetään. Lisäksi ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.