Kvinnan som medel för marknadsföringsåtgärder : en kvinnorättslig studie av reklamens kvinnobild och jämställdheten mellan könen

about
author
inLanguage
  • sv
isPartOf
name
  • Kvinnan som medel för marknadsföringsåtgärder : en kvinnorättslig studie av reklamens kvinnobild och jämställdheten mellan könen
P60049

Instances

Kvinnan som medel för marknadsföringsåtgärder : en kvinnorättslig studie av reklamens kvinnobild och jämställdheten mellan könen

datePublished
  • 1996
description
  • kuvitettu
identifier
  • propertyID: FI-FENNI value: 503729
  • propertyID: FI-MELINDA value: 005302062
  • propertyID: skl value: fx503729
isbn
  • 9514574419
isPartOf
name
  • Kvinnan som medel för marknadsföringsåtgärder : en kvinnorättslig studie av reklamens kvinnobild och jämställdheten mellan könen
numberOfPages
  • IV, 121, [12] sivu
P60048
P60050
publication
  • location: Helsingfors organizer: Helsingin yliopisto
publisher

Download this resource as RDF: