Tuntikehysjärjestelmä peruskoulun yläasteen kehittämisen välineenä : Timresurssystemet som förnyelseinstrument på grundskolans högstadium = The time resource quota-system as a means of developing the upper level of the comprehensive school : Osaraportti = Delrapport = Part 3, Kokeilukoulujen eri oppiaineryhmiin kuuluvien opettajien asenteista ja käsityksistä sekä niiden muutoksista lukuvuonna 1981-82 = Lärarnas attityder, uppfattningar och åsiktsförändringar ämnesgruppvis i försöksskolorna läsåret 1981-82 = Experimental school teachers' (representing different subject areas) attitudes and conceptions as well as their changes during the school year 1981-82

contributor
inLanguage
  • fi
isPartOf
name
  • Tuntikehysjärjestelmä peruskoulun yläasteen kehittämisen välineenä : Timresurssystemet som förnyelseinstrument på grundskolans högstadium = The time resource quota-system as a means of developing the upper level of the comprehensive school : Osaraportti = Delrapport = Part 3, Kokeilukoulujen eri oppiaineryhmiin kuuluvien opettajien asenteista ja käsityksistä sekä niiden muutoksista lukuvuonna 1981-82 = Lärarnas attityder, uppfattningar och åsiktsförändringar ämnesgruppvis i försöksskolorna läsåret 1981-82 = Experimental school teachers' (representing different subject areas) attitudes and conceptions as well as their changes during the school year 1981-82
P60049

Instances

Tuntikehysjärjestelmä peruskoulun yläasteen kehittämisen välineenä : Timresurssystemet som förnyelseinstrument på grundskolans högstadium = The time resource quota-system as a means of developing the upper level of the comprehensive school : Osaraportti = Delrapport = Part 3, Kokeilukoulujen eri oppiaineryhmiin kuuluvien opettajien asenteista ja käsityksistä sekä niiden muutoksista lukuvuonna 1981-82 = Lärarnas attityder, uppfattningar och åsiktsförändringar ämnesgruppvis i försöksskolorna läsåret 1981-82 = Experimental school teachers' (representing different subject areas) attitudes and conceptions as well as their changes during the school year 1981-82

datePublished
  • 1982
description
  • English summary.
  • kuvitettu
  • Sarjalla myös engl. nimeke.
  • Svenskspråkig sammanfattning.
identifier
  • propertyID: FI-FENNI value: 94056
  • propertyID: FI-MELINDA value: 003101342
  • propertyID: skl value: fx94056
isbn
  • 9516788556
isPartOf
name
  • Tuntikehysjärjestelmä peruskoulun yläasteen kehittämisen välineenä : Timresurssystemet som förnyelseinstrument på grundskolans högstadium = The time resource quota-system as a means of developing the upper level of the comprehensive school : Osaraportti = Delrapport = Part 3, Kokeilukoulujen eri oppiaineryhmiin kuuluvien opettajien asenteista ja käsityksistä sekä niiden muutoksista lukuvuonna 1981-82 = Lärarnas attityder, uppfattningar och åsiktsförändringar ämnesgruppvis i försöksskolorna läsåret 1981-82 = Experimental school teachers' (representing different subject areas) attitudes and conceptions as well as their changes during the school year 1981-82
numberOfPages
  • [2], XV, 132, [1] s.
P60048
P60050
publication
  • location: Jyväskylä organizer: Kasvatustieteiden tutkimuslaitos
publisher

Download this resource as RDF: