Åtta studier i nya och gamla mediemarknader : arbetsrapport från kursen i medieekonomi vid Svenska social- och kommunalhögskolan, vårterminen 1996

about
inLanguage
  • sv
isPartOf
name
  • Åtta studier i nya och gamla mediemarknader : arbetsrapport från kursen i medieekonomi vid Svenska social- och kommunalhögskolan, vårterminen 1996
P60049

Instances

Åtta studier i nya och gamla mediemarknader : arbetsrapport från kursen i medieekonomi vid Svenska social- och kommunalhögskolan, vårterminen 1996

datePublished
  • 1996
description
  • kuvitettu
identifier
  • propertyID: FI-FENNI value: 490775
  • propertyID: FI-MELINDA value: 000833446
  • propertyID: skl value: fx490775
isbn
  • 9514574273
isPartOf
name
  • Åtta studier i nya och gamla mediemarknader : arbetsrapport från kursen i medieekonomi vid Svenska social- och kommunalhögskolan, vårterminen 1996
numberOfPages
  • [127] lehteä
P60048
P60050
publication
  • location: Helsingfors organizer: Svenska social- och kommunalhögskolan vid Helsingfors universitet
publisher

Download this resource as RDF: